
Projekty szkoleniowe prowadzone dla Nauczycieli:
-
Myślenie algorytmami. Nauka programowania. Edukacja wczesnoszkolna.
-
Myślenie algorytmami. Nauka programowania. Klasy 4-6.
-
Zaprogramuj swoją lekcję. Nauka programowania w klasach 1-8 szkoły podstawowej.
-
Uzbrojony w wiedzę. Bezpieczeństwo w sieci.
-
Otwórz się na mnie. Uczeń z zespołem Aspergera w środowisku szkolnym.
-
Organizacja pracy w przedszkolu zgodnie z nową podstawą wychowania przedszkolnego.
-
Organizacja pracy zgodnie z nową podstawą programową w edukacji wczesnoszkolnej.
-
Jak przygotować uczniów do niewiadomego? Zawody przyszłości.
-
Wychowanie ku wartościom, czyli co jest ważne.
-
Wzmacniaj oceną. Ocenianie kształtujące, orientujące i sumujące.
-
Kreatywne zabawy dla przedszkolaków.
-
Kreatywne metody pracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej.
-
Uczę się ja, uczy się mój mózg. Aspekty neurodydaktyczne w procesie nauki.
-
Osiągaj to, co chcesz - indywidualny coaching.
-
Sprawne dłonie. Przygotowanie dziecka w wieku przedszkolnym do uczenia się w kontekście rozwoju małej motoryki.

Wybrane projekty szkoleniowe prowadzone dla dzieci, młodzieży i studentów:
„Kodowanie na dywanie” w przedszkolach i klasach 1-3
W roli: Trener/Projektant
Cykl spotkań dla przedszkolaków i uczniów edukacji wczesnoszkolnej wprowadzające dzieci w świat kodowania i elementów logicznego myślenia.
A wszystko w obecności ozobotów.
„Wychowanie ku wartościom” w szkołach podstawowych i gimnazjach.
W roli: Trener
Cykl szkoleń dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych, jak wyznaczać własne wartości, czym są w naszym życiu i jak je wykorzystać w życiu szkolnym.
„Myślenie algorytmami” w szkołach podstawowych przy współpracy fundacji Coder Dojo.
W roli: Trener/Projektant
Cykl szkoleń dla uczniów szkół podstawowych jak myślenie algorytmami wykorzystywać w logicznym myśleniu i życiu prywatnym.
Doradztwo zawodowe dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz szkół średnich.
W roli: Doradca/Projektant
Cykl szkoleń edukacyjnych pozalekcyjnych w formie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia (uczniowie szkoły podstawowej), zawodu (uczniowie gimnazjów) oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej (uczniowie szkół średnich).
„Szósta klasa przetrwania”, Pierwsze kroki w rozwoju osobistym, część II.
Codzienne mikroakcje, dzięki którym życie staje się łatwiejsze.
W roli: Trener/Projektant
Cykl szkoleń dla uczniów szkoły podstawowej w obszarze rozwoju i doskonalenia kompetencji własnych.
„Bankownie dla Młodych” dla banku BZ i WBK oraz fundacji Foundation For Strategic Competence Development Polska
W roli: Trener/Projektant
Projekt szkoleniowy, którego celem było poznanie zdania, perspektywy postrzegania świata finansów przez młode osoby (w wieku gimnazjalnym).
„Moje bogactwo, czyli jak zadbać o swoje finanse?” dla obozu wakacyjnego Stajnia w Sadzie
W roli: Trener/Projektant
Projekt wakacyjny dla młodzieży szkoły podstawowej i gimnazjalnej, jak robić pieniądze uczciwie i w słusznej sprawie.
„Jak zrealizować własne cele i nie zwariować”, projekt szkoleń dla Coach and More oraz Stowarzyszenia Studenci na walizkach.
W roli: Trener/Projektant
Projekt szkoleniowy z rozwoju kompetencji własnych dla studentów, jak realizować własne cele i być zmotywowanym.
„Od wizji do działania, czyli dlaczego jestem taki jak jestem?” dla obozu wakacyjnego Stajnia w Sadzie
W roli: Trener/Projektant
Projekt wakacyjny dla młodzieży szkoły podstawowej i gimnazjalnej, jak wyróżnić się z tłumu, świadomie dążyć do celu, niezależnie od opinii koleżanek i kolegów. Początki tworzenia marki własnej.
„Komunikacja w pigułce” dla Uniwersytet Medyczny w Warszawie
W roli: Trener/Projektant
Projekt szkoleniowy, czym jest komunikacja, do czego jest nam potrzebna i w jaki sposób możemy się jej nauczyć.
„Początek kariery. Jak świadomie wejść na rynek pracy”, projekt szkoleń dla Stowarzyszenia Studenci na walizkach.
W roli: Trener/Projektant
Projekt szkoleniowy z doskonalenia kompetencji własnych dla studentów, na co zwrócić uwagę podczas pisania CV i odbywania rozmów kwalifikacyjnych.
„Piąta klasa przetrwania”, Pierwsze kroki w rozwoju osobistym, część I.
Codzienne mikroakcje, dzięki którym życie staje się inne.
W roli: Trener/Projektant
Cykl szkoleń dla uczniów szkoły podstawowej w obszarze rozwoju i doskonalenia kompetencji własnych.
Warsztaty rozwoju osobistego dla uczniów klas gimnazjalnych „Opanuj swojego gremlina”
W roli: Trener/Projektant
Cykl szkoleń, na których dzieci poznawały takie pojęcia jak motywacja, decyzja, lęk, sposób pokonywania przeszkód, czym jest rozwój, jak przełożyć go na przebywanie w szkole i wykorzystać do nauki.
Warsztaty rozwoju kompetencji własnych w Seminarium w Łomży
W roli: Trener/Projektant
Cykl szkoleń w obszarze rozwoju i doskonalenia kompetencji własnych oraz komunikacyjnych. Składamy seminaryjny parasol ochronny i rozpoczynamy prawdziwą pracę.